ruyinruyin، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

قصه از کجا شروع شد

مادرهر چی می خوای بگیر اما شیرم رو از من نگیر...

1392/1/13 2:32
نویسنده : مامان رویین
173 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین نقطه اتصال هر مادری به فرزندش لحظات شیر دادن به فرزندشه که من با آگاهی تمام وفقط برای شادی وسلامتی پسرم این کار روکردم

عزیز دل مادر فدای این استقامتت بشم از امروز صبح سعی کردم به هر رویی که شده (نم نم) رو به یادت نیارم بهت توضیح دادم که آقای دکتر معاینه کرده  وگفته نم نم نخوری وتو خیلی خوب گوش کردی انگار قبول کردی اما بعدش محکم می گفتی نه نم نم منه الهی بمبرم برای اون زبون شیرینت ،شیرین بالای من خیلی دوستت داره مادر

 خیلی جلوی خودمو می گیرم تا پیشت گریه نکنو آخه مامان جون خیلی دلم برای اون نگاه مهربونت تنگ میشه برای نوازشهات که گاهی کلافه ام میکرد برای صدا زدنت وقتی که از خواب بیدار می شدی و می گفتی مادر بخواب نم نم بده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)