ruyinruyin، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

قصه از کجا شروع شد

برای تو مینویسم ای ارام جانم

1392/1/13 2:32
نویسنده : مامان رویین
238 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو مینویسم ای ارام جانم

برای تو که ۲۷ ماهه با اومدنت شیرین ترین احساسی به من دادی که تا به حال تجربه اش نکرده بودم

برای تو ای پسرم که مجموع تمامی احساسات مادرانه وعاشقانه منی

برای تو که پر وبال گرفتنت و دیدن اموخته های اکتسابی و غریزیت لذتی دارد وصف نشدنی

برای تو که مشعل دار زندگیمون شدی

دیروز با توحرف میزدم وبا اون چشمهای زیبات منو نگاه میکردی و گوش میکردی به تک تک حرفهام ومی گفتی "بله بله باشه"

وای رویینم تو بزرگ شدی

بزرگ مرد کوچکم هزاران هزار بار شیرین تر از پیش هستی

برقرار باشی گل من

عاشق اون لحظه ای هستم که وقتی صدات می کنم ومیگم بیا یه چیزی می خوام بگم وتو صورتت رو میار ی جلو وبه آرومی میگی بله

خیلیییییییییییی دوسستت دارم گلبرگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)