ruyinruyin، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

قصه از کجا شروع شد

پسرکم شازده کوچولوی قصه های من

1392/1/13 2:32
نویسنده : مامان رویین
232 بازدید
اشتراک گذاری

غنچه کوچولوی زندگیم۲۸ماهه که شکوفته شدی

پسرم ۲۸ ماهه که زمینی شدی

پسرکم شازده کوچولوی قصه های من

تواکنون پسرک شیرین زبون 2 ساله و ۴ ماهه هستی که هر لحظه در حال بازی و کسب تجربه هستی

پسرکی که با هر حرکت و هر صحبتی لبخند رو بر روی لبان ما میاری

پسرکی که انگار سالیان سال مهمون خونه دل ما بوده

رویین ما قبل از تو چگونه زندگی میکردیم؟؟؟

هم اکنون مادر 2 ساله و ۴ ماهه ای هستم که نمیدونم کی وچه وقت ۲ سال و۴ ماه گذشت ومن مادر  شدم ؟

ولی میدونم که بهترین سالهای عمرم را با تو گذروندم هم مادری کردم و هم کودکی.

 البته اعتراف می کنم گاهی برای کارهایی که باید برات می کردم و برعکس کارهایی که نباید انجام می دادم واشتباهاتی که ندانسته کردم حس پشیمانی عمیقی در وجودم احساس می کنم که امیدوارم در گذر از این ایام بر من ببخشی گلبرگم

پسرم ابن منم مادرت

همون که ازماه ها پیش از موقعی که جسمش را با تو احساس کرد اروم و قرار نداشت واسه دیدنت

همون که برای اولین بار وقتی به اغوشت کشید احساس کرد که یه گوشه ای از تن خودش و بغل کرده

 این منم مادرت

همونی که بی تاب یه لحظه نبودنش هستی

همونی که روزی هزار بارصداش میکنی

همونی که قشنگترین نگاهت رو نثارش میکنی

همونی که با بوسه های لطیفت من رو سیراب میکنی

همونی که وقتی در آغوش می کشی ام انرژی کائنات رو به روحم منتقل می کنی

این من مادرت

همونی که بی تاب یه لحظه ندیدنت هستم

همونکه دوساله نام قشنگ مادرمثل یه تاج رو سرش نشسته

همونکه دلش بهترین ها رو برات میخواد

 

 همسرم برتو هم پدریت مبارک

 پدری که هر روز عصر مشتاقانه منتظراومدنش هستی که بیاید وتو به سویش بدوی

بابایی که صبورانه با توکودکی میکند و میشود مثل تو

و بیشترین تقلید رو از بابا بهرنگ داری اخه دنیای شما ها مردونه هست

ومن عاشقانه لذت میبرم از این همه زیبایی

پسرم ممنونم که اومدی و شدی همه زندگیم

خوش اومدی به کلبه عشقمون

بزرگ مرد کوچکم غنچه کوچک باغ زندگیم

امروزکه وارد ۲۹ ماهگی شدی وما مبهوت از گذر ایامیم

وما همه سرمایه دلمون را که چیزی جز عشق نیست تقدیمت میکنیم

و از خدای خوبم میخوام که همیشه تنت سالم و تندرست باشه

و به ما یه نیروی دوبرابر بده که بتونیم برای تو مادر و پدر خوبی باشیم و برایت خاطرات قشنگی از کودکیت ایجاد کنیم

با درایتم ممنونم به به خاطر همه چیز ممنونم که مراقب نهال کوچکم بودی و هستی وخواهی بود...

پسندها (1)

نظرات (0)