ruyinruyin، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

قصه از کجا شروع شد

نوروز من تویی

1392/1/13 2:32
نویسنده : مامان رویین
701 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز  من  تویی  و  شب  و  روز  من  تویی

خورشید مهر و ماه شب افروز من تویی

ما میرویم وعشق چو  خورشید ماندنیست

آن  مهــــــــــر جاودانه ی پیروز من تویی

دیروز من تــــــــوبودی و امروز هــــــم  تویی

فردای  من  تویی  و  kوروز* هم تویی

همیشه عاشقنوروز بودم... نوروز برای من انگیزه ای بود برای نو شدن و دوباره شروع کردن...ولی دوسالی است که دیگر نیازی به نوروز برای نو شدن ندارم...فقط کافی است در چشمهای پسرکمبنگرم و هرلحظه دوباره متولد شوم....

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

farhad
26 فروردین 92 0:54
برای تبادل لینک با ما ابتدا ما رو با نام ● Çocuk Dünyası ● لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شمارو لینک کنیم
مامان محراب و مليكا
7 مرداد 92 12:33
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/