ruyinruyin، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

قصه از کجا شروع شد

ورود پسرم به دوازده ماهگی مبارک

1390/11/20 15:51
نویسنده : مامان رویین
102 بازدید
اشتراک گذاری
سلام ...سپاس خدایم را که مجالی باز از تو بگویم و بنویسم جان دل در تب و تاب مادر کاش قدرتم بود توان داشتم همه آنچه در دل دارم بیانش کنم بنویسمش حکش کنم از این11 ماه و1 روز از اینهمه اوج گرفتن تا عاشقی رفتن از خنده های بی مثال تو که با کهکشان عوضش نمی کنم با دریا دریا ...وقتی که سر به سر مان میگذاری بی بهانه میخندی .تمام ثانیه ثانیه نفسم گرمتر برایت میرود و می آید.من عاشقم تو را وابسته ات هستم من محتاج بودنت هستم تو بی نظیر ترینمان در نفسهایمان خوش جا نشسته ای من و بهرنگ عزیزم ممنون بودنت هستیم معنای عشق فرازمینی .سلامتی ات آرامشت آزادیت آرام آزادم میکند.تــــــــــــو احتیاجی واسه ما عزیزم ...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)